Potřebujete s něčím pomoci?

Dobrá zpráva, tady jste správně

a tím to teprve začíná

KonTakty

Pro rezervaci koncertů a vystoupení:

[email protected]

Manažerka Marka Ztraceného:

Simona Krajczy

+420 601 225 588

Bližší informace k organizaci vystoupení
naleznete níže v sekci - Pro pořadatele.

Společnost NFCtron:

Infolinka

+420 566 466 519

Dotazy ohledně nákupu vstupenek.
Technické řešení problémů.

Sklad e-shopu

E-shop Marka Ztraceného

Račiněves 147
413 01 Račiněves

Sídlo společnosti

Marek Ztracený

1. máje 330
340 04 Železná Ruda
IČ: 05059721; DČ: CZ05059721
Datová schránka: ki6u8f7

Pro zákazníky E-shopu

Nedorazila vám zásilka, zboží je poškozené, přišlo jiné než mělo, nesedí velikost? To nás moc mrzí, ale nebojte se.

Každý problém spolu hravě vyřešíme.

Stačí, když napíšete e-mail na: [email protected] Můžete také přímo zavolat naší Kačce, a to v pracovní dny od 09:00 do 16:00 hodin.

Pro spolupráci a marketing

Máte pro nás zajímavou nabídku na spolupráci, sponzoring, ambasadorství nebo reklamu?

Pošlete ji na e-mail: [email protected].

Vše pečlivě projdeme a ozveme se vám zpátky. Nakonec si možná i plácneme.

Pro pořadatele

Děkujeme za zájem a těšíme se na spolupráci. Po přihlášení pod tlačítkem níže naleznete všechny užitečné materiály (rider, logo, fotografie, brand manuál apod.) k našemu vystoupení.

Stejně tak kontakty na členy našeho týmu, kteří rádi zodpoví každý váš specifický dotaz ohledně technických požadavků vystoupení.

Pro média

Potřebujete se na něco zeptat? Sháníte poslední tiskovou zprávu nebo Markovy oficiální fotografie pro novinářské účely?

Vše potřebné naleznete po přihlášení pod tlačítkem níže.

Máte dotaz?

Vyplňte a odešlete kontaktní formulář a my se vám co nejdříve ozveme.

Děkujeme. Vaše zpráva byla odeslána
Něco se pokazilo. Prosíme, zkuste znovu

Nejčastěji se ptáte

Odpovědi na vaše nejčastější dotazy, díky nim už nebudete ztracení.

E-shop:

Mohu změnit nebo zrušit svou objednávku?

Pokud potřebujete změnit nebo zrušit objednávku, kontaktujte nás co nejdříve prostřednictvím e-mailu na: [email protected] nebo na tel.: +420 605 007 167. Uveďte číslo objednávky a požadovanou změnu.

Jaké jsou možnosti dopravy a jejich ceny?

Nabízíme výhradně dopravu prostřednictvím služby Zásilkovna, a to do: boxu, výdejního místa nebo doručení přímo na zvolenou adresu. Ceny se liší podle zvoleného typu dopravy a platby. Podrobnosti najdete v sekci Pokladna na našem E-shopu.

Jak dlouho trvá doručení objednávky?

Standardně odesíláme zásilky v rozmezí 2-4 pracovních dnů od objednání. Upozorňujeme, že doba doručení se může lišit v závislosti na dostupnosti zboží a aktuálním vytížení přepravní společnosti.

Jak mohu sledovat svou objednávku?

Po odeslání objednávky obdržíte e-mail s číslem zásilky a odkazem na její sledování spol. Zásilkovna. Stav doručení objednávky můžete sledovat prostřednictvím webu nebo mobilní aplikace přepravce.

Jak mohu vrátit nebo vyměnit zboží?

Pokud nejste s nákupem spokojeni nebo vám nesedí velikost, můžete nepoškozené zboží vrátit nebo vyměnit do 14 dnů od doručení. Kontaktujte nás na adrese: [email protected] nebo tel. čísle +420 605 007 167 pro další instrukce k vrácení a výměně.

Jaké způsoby platby akceptujete?

Přijímáme platby kartou (Visa, MasterCard), dobírkou a dalšími způsoby umožňujícími bezhotovostní platby, jako např.: Apple Pay nebo Google Pay. Jednotlivé možnosti platby naleznete v E-shopu v sekci Pokladna.

Jak zjistím správnou velikost oblečení?

Každý relevantní produkt má přiloženou tabulku velikostí, kterou naleznete u detailu produktu. Pokud máte další dotazy, kontaktujte nás na e-mailu: [email protected] nebo tel. čísle +420 605 007 167.

Nabízíte dárkové poukazy nebo vouchery?

Ano, v E-shopu je možné zakoupit dárkové vouchery v různých hodnotách. Vouchery lze následně uplatnit na veškeré zboží v nabídce. Jednoduše v sekci Pokladna před finálním potvrzením platby v příslušném poli pro vložení slevového kódu.

Co dělat, pokud jsem obdržel poškozené nebo nefunkční zboží?

Pokud jste obdrželi poškozené nebo nefunkční zboží, kontaktujte nás ihned na e-mail: [email protected] nebo na tel. čísle +420 605 007 167. Prosíme rovněž o zaslání fotografií poškození a čísla objednávky, abychom mohli situaci rychle vyřešit k vaší spokojenosti.

Jak mohu kontaktovat zákaznickou podporu?

Naše zákaznická podpora je dostupná na e-mailu: [email protected] nebo telefonicky na tel. čísle +420 605 007 167, a to v pracovní dny od 09:00 do 16:00 hodin.

Ztracená rodina:

Co je Ztracená rodina?

Ztracená rodina je komunita fanoušků Marka Ztraceného, kde členové získávají exkluzivní výhody. Jako například: přístup k neveřejným informacím, přednostní nákup vstupenek, zvýhodněné ceny originálního merche apod. Jejich aktuální přehled je vždy k dispozici po přihlášení do uživatelského účtu. Členům Ztracené rodiny rovněž (ne)pravidelně zasíláme newsletter, který obdrží na registrovanou e-mailovu adresu.

Jak se mohu připojit k Ztracené rodině?

Stačí jen registrovat e-mail a vyplnit kontaktní údaje ve formuláři na našem webu. K tomu slouží tlačítka: Vytvořit účet nebo Chci být součástí rodiny v patičce webu. Poté se již stačí přihlásit prostřednictvím tlačítka Přihlásit se a údaji, které jste zvolili při registraci.

Jaké výhody získám jako člen Ztracené rodiny?

Členové Ztracené rodiny mají možnost přednostního nákupu vstupenek, přístup k neveřejný informacím, účast na Meet & greet akcích nebo zvýhodněného nákupu merche a další bonusy.

Kam se mohu obrátit s dotazy nebo potřebou pomoci?

Pro dotazy nebo pomoc ve věci registace, jejího ověření apod., prosím využijte e-mailovou adresu: [email protected]

Kde mohu získat více informací o Ztracené rodině?

Další informace naleznete na našem webu v záložce Ztracená rodina.

Nadační fond:

Mohu nějak přispět nadačnímu fondu?

Přispět můžete prostřednictvím našeho transparentního účtu č.: 5895241309/0800 nebo nás pro další možnosti podpory kontaktujte na e-mail: [email protected]. Každá pomoc se počítá, děkujeme!

Kdo může požádat o pomoc?

O pomoc může požádat kdokoli, kdo se ocitne v těžké životní situaci. Každou žádost posuzujeme individuálně tak, abychom byli případně schopni nabídnout nejlepší řešení.

Jak jsou finanční prostředky využívány?

Všechny finanční prostředky jsou transparentně využity na konkrétní projekty a potřeby jednotlivců nebo rodin.

Mohu se stát dobrovolníkem nebo se nějak zapojit do chodu nadačního fondu?

Ano, jsme vždy otevřeni jakékoliv formě pomoci. Stačí nás kontaktovat a domluvit se na podrobnostech.

Jak mohu sledovat, kam směřují mé příspěvky?

Transparentnost je pro nás klíčová. Zde na našich stránkách publikujeme příběhy které se nám podařilo podpořit. Na našem transparentním bankovním účtu nadačního fondu jsou dále vidět všechny pohyby finančních prostředků.

Jak dlouho trvá, než je žádost o pomoc vyřízena?

Snažíme se reagovat co nejrychleji. Každou žádost pečlivě vyhodnocujeme, abychom mohli poskytnout co nejlepší podporu.

Jaké typy projektů podporujete?

Podporujeme širokou škálu projektů od individuální pomoci dětem, rodinám, až po větší komunitní projekty jako např. We Love Šumava. Naším cílem je přinášet naději a zlepšení životní situace těm, kteří to nejvíce potřebují.

Mohu se dozvědět více o konkrétních příbězích lidí, kterým jste pomohli?

Ano, zde na našich webových stránkách sdílíme příběhy které se nám podařilo podpořit. Jsou důkazem toho, jaký dopad má Nadační fond Marka Ztraceného a jak může být využita i vaše případná pomoc a podpora.